Alla inlägg den 12 december 2015

Av Linnea Klang - 12 december 2015 21:22

Hej! 


Allt började med att jag loggade in på Lunarstorm som jag brukade göra då på den tiden. Jag tittade runt lite på olika profilbilder och till slut fastnade mina ögon på en smal kille som va cool och tuff, så jag sa till mig själv "nej Linnea han är inget för dig". Men dagarna gick och jag kunde inte glömma honom så jag loggade in på Lunarstorm och letade som en galning efter hans profilbild och till slut hittade jag den. Jag började med att skriva hej till honom och till min glädje så svarade han. Det kändes som att vi hade kännt varandra i hela livet. Efter några dagar skrev jag och frågade om han ville bli tillsammans med mig och till min glädje så ville han det. Efter att ha snackat i typ 2-3 veckor så frågade jag han om han ville komma hem till mig och det ville han, mina föräldrar va skeptiska till det men när han själv ringde och ville prata med dom så ändrade dom sig. Vid detta laget bodde han i Angered så det tog honom 2 timmar någonting att komma hem till mig. Jag minns det som att det vore igår. Jag vaknade på morgonen och sa till mig själv "idag gäller det, idag ska jag få träffa honom". Bilfärden in till laholm bestod av mycket narvositet men också en massa glädje. När vi kom fram till tågstationen så sa min pappa "bli nu inte besviken om han inte skulle komma", men jag sa bara "tyst med dig han kommer, jag vet bara det". Tåget kom och visst kom han som han låvade. Jag fick en halv kram av honom, då han hållde sin väska i den andra handen. När vi kom hem så ville han lägga sig och sova lite vilket jag förstod. Han fick sova på en madras på golvet så medans han sov så låg jag och tittade på honom. Plötsligt la han upp sin hand på min säng och som en reflex så tog jag hans hand i min jag höll den ett tag innan han vaknade. Han tog inte bort sin hand utan han blev mest chockad och förvånad då jag hela tiden har sagt att jag är blyg. Jag fick bara för mig att kasta en kudde på honom och till min förvåning så fick jag tillbaks kudden rätt i ansiktet. Vi hade värsta kuddkriget i mitt rum. När jag kom ner till köket för att dricka lite vatten så sa mamma "va gör ni där uppe?" jag skrattade och sa "inget, vi hade bara lite kuddkrig" jasså sa mamma och skrattade. En sak är säker, jag kommer aldrig att glömma dom första orden han sa till mig när han kom in i mitt rum. Han satte ner sin väska och gav mig en riktig kram och så sa han "en sån här skulle du ha fått vid tågstationen, och du ska veta att jag gör ingenting som du inte vill". När han sa det så släppte all min blyghet, den var som bortblåst. Första natten sov han på madrassen sen andra natten fick han inte sova där, då jag ville ha han uppe hos mig och till min glädje så ville han det med. 


Första kyssen.. 


Vi båda låg i sängen och han höll om mig, jag hade ryggen mot honom plötsligt böjde han sig fram jag trodde att han ville pussa mig så jag gav han en puss och sen blev det fler pussar. Sen när vi pratade om det så fick jag veta att han igentligen skulle klia sig. Sen gick allt fort, det var som att det alltid hade varit han och jag. 


hejdå.. 


Så kom den dagen som vi inte ville skulle komma, då han skulle åka hem igen. Jag satt brevid honom och vi pussades och höll om varandra. När tåget kom och vi skulle säga hejdå så kunde jag inte sluta krama honom. Tillsist var jag ju tvungen till det. När tåget hade lämnat stationen kom tårarna, jag fortsatte gråta hela vägen hem det var så tomt utan honom. Men han kom hem rätt ofta till mig, sen blev det min tur att åka hem till honom. 


Första resan på egen hand.. 


Så kom dagen då jag skulle ta tåget hem till honom. Jag var narvös, men jag ville bara få mysa in mig i hans famn. Detta var första gången jag åkte tåg själv. Vi detta laget så hade hans familj flyttat från Angered till Skene så det blev en resa på 2 timmar. Först tog jag tåget från laholm till Falkenberg, där jag bytade tåg som gick till Borås. När jag kom fram så stod han och väntade på mig. Jag fick umgås med hans familj vilket var jättekul. Jag var där i en vecka tror jag sen så höll vi på och åkte till varandra fram och tillbaka. 

Så småningom flyttade jag hemifrån och då kunde han komma hem till mig när han ville, då mina föräldrar tröttnade på att han kom offta, sen bråkade jag och mamma om små saker hela tiden så jag kände att det var dags för mig att flytta hemifrån. Tanken var att han skulle flytta hem till mig men så blev det inte, istället grälade vi en kväll på sms och på det sista smset tog jag det som att det var slut, så jag blev helt förkrossad. Jag smsade en som jag inte borde ha smsat, mit ex. Han skrev och frågade om jag ville ha honom tillbaka och dum som jag var så sa jag ja. Jag var tillsammans med mit ex i 5 månader innan jag insåg att jag va kär i mit ex han från Skene, förresten han heter Peter. Vi började snacka igen och till min glädje så ville han flytta hem till mig, sen den dagen har det varit han och jag. Vi har varit tillsammans i 9 år och förlovade i snart 4 år.


Ja det var lite om min livs kärlek, hoppas att ni gillade det   


 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards